ارباب رجوع برای دریافت خدمات از سازمان نباید متحمل هزینه اضافی شوند
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور عصر روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران که در سالن شهید سلیمانی سازمان برگزار شد، با بیان مطلب فوق گفت: در حوزه پاسخگویی به مشکلات مردمی، برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که به کارهای ارباب رجوع در شهرستان ها و استان رسیدگی شود و مردم برای پیگیری کارها به سازمان مراجعه نکنند.
حسن وحید تأکید کرد: پاسخ معاونت ها و دفاتر به استان ها می بایست مستدل و مبتنی بر قانون بوده و به همراه پاسخ و راهکار مناسب نیز ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در سازمان بر برگزاری دوره های آموزشی تأکید کرده و فعالیت بیشتر مجتمع آموزشی کلارآباد را خواستار شد .
در ادامه شورای معاونین آخرین بازنگری آئین نامه مکاتبات در حضور اعضاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال به دوست
نام : | |
ايميل : | |
*نظرات : | |
متن تصویر را وارد کنید: | |