27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد.
روز ارتباطات و روابط عمومی
سالها تلاش و پیگیری دستاندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.
امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی میتواند در سازمان موفق عمل کند.
روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم براي
توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت
حضورمديراني دانايي محور و تحول طلب از يك سو و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود
و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگرتلاش نموده و
جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامي خود تثبيت نماييم.
بار ديگر براي كليه ي فعالان اين عرصه آرزوي سلامتي داشته و اميدوارم شاهد موفقيت
آنها در مسير اعتلاي اهداف جامعه ي اسلاميمان باشيم.
ارسال به دوست
نام : | |
ايميل : | |
*نظرات : | |
متن تصویر را وارد کنید: | |